15 januari - Snart så

Luktar kille just nu. Har köpt två parymer till P och klaaart måste jag testa dem på mig med :P

Nu börjar tiden närma sig och jag har haft fan min dyraste räkning någonsin idag, muhah. Och jag är trött.. oehört trött. Men fy jag börjar bli trött på denna killlukten på mig nu.

Ska nog skämma bort mig själv med duscha och sen smörja in mig med flowerbombs bodylotion och sen deras parfym. hihi. 
Och kanske sminka mig, sätta på mig något fint för P när han kommer hem.. slutar jag kanske va så trööött.
Och så kan jag reta honom lite.. muuhahah. Life is funny when somebody else is hurting.. haha nej skoja :)

Har ni också märkt att det hjälper mot trötthet? Om man piffar till sig.  


//Out

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: jag hjälper dej gärna!! ge mej din mejladress :) kan prata på msn/mejl?

2011-01-15 @ 17:54:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0