16 januari

Vaknade 8 idag (sent för mig) på grund av att Patricks svåger knackade på för skulle låna bilen idag. Så då piggnade jag till. Tur det väl, brukar aldrig ens sova länge och vill inte iheller, hatar sova bort dagen.
Hellre vaken och medveten om min ledighet än sover bort den :P

Så gick in till vardagsrummet och la mig i soffan med filt. Så började terminator 4 på någon tv 1000 kanal. Tycker om dem filmerna, hehe.
Så låg och kollade på den tillsammans med P. Och sen åt vi frukost, jag är helt insnöad på mina mackor med rökt skinka, fetaost och gurka på. Hihi.

Längtar så till nästa helg, då ska vi börja inhandla allt vi behöver till våra kattungar :) Och skönt är ska jag vara på min favoritavdelning hela veckan så kommer va en skön vecka :)


Nej nu börjar P plocka undan här, så ska hjälpa honom.. fan får han inte röra min grejor och mest mina kläder som ligger slängt överallt i huset. Måste verkligen bli bättre på samla allt på ett ställe, hittar aldrig vart jag lägger allt :P
Och sen skriker jag på honom det är han som slarvat bort mina kläder, haha.. jag e är snäll :)


//Out



Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår vad du menar :) Men jag tycker ändå inte att det var rätt att han blev fälld. Han hade som sagt ingen aning om hennes ålder och trodde att hon var minst 16-17 år gammal då dom andra tjejerna tydligen hade varit det.



Så hur han ska kontrollera det, det är rätt svårt. Såvidare han inte frågar hennes tjejkompisar som han kanske kände, men när man är 14 och hänger med äldre människor brukar man ljuga om sin ålder i vilket fall som, då kanske tjejkompisarn hade sagt - hon är 16.



Så i detta fall tyckte jag inte han skulle bli fälld :)

2011-01-16 @ 15:21:07
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0