19 januari - Sovmorgon

Igår började jobbdagen kl 07. Kändes skönt jag skulle sluta 13.. inte slutat tidigt en enda dag på jag vet inte hur länge. Men jag hade sån känsla om att det säkert kommer bli längre.
Och jag hann inte mer än va på jobb i en halvtimma förrens rektorn på skolan ringde och såg att jag bara jobbade till 13.. om jag ville/kunde komma 13.30 och jobba till 17.

Ja why not.. bara en tisdag.. kan lika gärna jobba hela dagen. Men oouuff vad jag va trött när jag kom hem. Låg och sov som en bebis klockan 21.
Skönt jag börjar 9.30 idag.. tur det, har nog aldrig börjat så sent iheller..någonsin.. haha. 9 händer då och då. Klickade in dem bra i alla fall, va skönt vakna idag och inte känna jag behövde va upp så tidigt. Men va endå upp 7.. men skönt kunna slappna av innan jobb.


Och mina drömmar tar kål på mig med, nu känner jag att rädslan kommit in.. drömmer mardrömmar om det hela tiden, har mycket oro över hur det ska bli.
Får tänka på kattungarna som vi hämtar om en vecka typ :)) I helgen ska jag spendera all my money I have left på kattshopping till kattungarna :)
Alla grundsaker de behöver och sen en massa leksaker och klätterställ, hihi.


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0