2 januari - Model Madness

Städat huset nu när P stack till jobb. Tänkte fota vårt sovrum för extremt mysigt just nu.. men så kom jag på jag glömt min kamera hos sis :P

Så ja har legat i soffan och glott på säsongen av top model 15, gjort det den senaste veckan. Så såg dem tre sista avsnitten idag.
Nåt av slutet av avsnitten, tror det är 11, så gör Tyra en tystfilm med tjejerna med musik enbart i bakgrunden.. som handlar om typ om "galna" sidan av modellandet.

Skit grymt när tjejerna sitter på stolar och ska böja sig fram och slänga upp huvudet och få med håret i en sving sen kör dem det baklänges i filmen, helt creapy!!
Ser freaky men coolt ut.. tillsammans med den lite halv sjuka melodin.

Hoppas ni inte blev sura för jag skrev det.. men det va coolt :P





//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0