20 januari - Magont

Torsdag.. härligt härligt. Lång dag idag med men vad gör det :) Varit på en helt underbar avdelning hela veckan. Har nog aldrig träffat en gulligare barnskara.. hihi.

Pojke på ca 3 år
"Nessa nu ska jag köra lite motorcykel (som han uttalade mottogygel) men va inte orolig, jag är tillbaka till mellanmålet"
Haha så jävla sött.


Jag sover.. nej inte dåligt, men jag har så jobbiga drömmar att jag vaknar dåligt och på dagen känns det tungt med vissa saker. Jag vaknade i morse och hade så ont i magen..mitten av magen.
Jag har inte alls något sug längre heller för äta.. allt känns bara.. orkar inte äta det. Och jag är inte den som säger nej till godsaker men nu.. jag pallar inget.
Sa min pojkvän med, något är fel om jag tackar nej till choklad :P

Well.. jag lever iaf :) Och 6 dagar kvar..fan mindre än en vecka.. sen sker förändringar.. antagtligen det som spökar också i mitt huvud.
Om jag hade anat att vägen dit skulle va så psykisk påfrestande. Kanske den inte skulle varit för alla, många som gör dem besluten gör det utan att tänka och bara är naiva.
Jag har tänkt och tänk och leta info som en galning i några månader nu. Helt slut i huvudet..och på det tänk lite till. :P
Sen är det ju inte över sen.. sen är det bara början över vad som påstartas.. kommer va död sen fan.

Äsch snart dax för jobb.. och ringa ett samtal (hoppas inte det är surkärringen som svarar).

//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0