23 januari - Äntligen katterna hemma

Igår gick dagen fort. Klockan 11 drog vi hem till min syrra för hämta min kamera jag glömt sen började vi vår shopping till katterna.
Alla basgunder man behöver till katter och massa leksaker och klätterställ. Sen hämtade vi våra underbara katter, blev tidgare än tänk. Men skönt ha helgen med dem i lugn och ro.

Dem redan är som terrorister och härjar. Dem älskar klätterställningen och flyger som galningar och och ner, jagar varandra samt även sover och myser tillsammans, ligger och tvättar varann.. översöta :) Men dem är ju syskon så.

Nike är lite mer skygg än Bailey, han kommer till en utan problem medans Nike är mer avvaktande. Jag låter henne vara så får hon ta sin takt. Jag satt igår i soffan brevid när dem sov så låg jag och läste Illustrerad vetenskap högt bara för vänja sig vid min röst hehe.

Men det går bra, man får röra vid henne men hon reagerar när man kommer med handen medans Bailey bara skiter i vilket hehe.


Bailey kröp upp mellan kuddarna och somnade, naew





Nike


Lär säkert bomba dem med ta bilder.. men ooh svårt att inte göra ju, allt dem gör är så sött :))
Som nu står Bailey på ena sidan av duschdörrarna och föröker ta Nike på andra sidan genom glaset..går bra :P
Dem är gulliga :)


//Out

Kommentarer
Postat av: Manella

Naww gud vad söta de är ;)

2011-01-25 @ 10:26:44
URL: http://followyourdreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0