29 januari - ssscchhh

Vet det är några som är nyfikna med vad jag haft i planer.. men I dont tell. Inte för er här i alla fall, muhaha.. roligare så endå :P

Yvette ringde mig "Vad har du gjort? Förstorat rumpan?" Hahaha woont teeeell.
"Okej förstorat brösten då?" Stiiiill woont tell.
"Botoxat diiig dååå? Du vet jag snokar" Fortsätt snoka då svarade jag.. hihi.. Cause still I woooont tell ;P

Men jag ligger hemma nu iaf med två busiga katter som jävlas med mig hela tiden medans jag försöker återhämta mig, haha..


//Out

Kommentarer
Postat av: Mia

mohahaha just the two of ussss

2011-01-29 @ 13:54:43
Postat av: Malin

hahaha, jag njuter i fulla drag :D hade garna knarkat solen om den hade visat sig med.. aargh! Hoppas allt ar bra i UNDERBARA Malmo ;)

2011-01-29 @ 21:43:09
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0