7 januari - Xtra bikini

Idag kom en bikini jag beställt..förväntasfull för såg så fin ut.. och för det jävla priset så bäst det inte va något skit. Men den va fin :)
Men lustiga är att jag fick en bikini till med, annan modell.. ööh tänkte jag. Tog upp fakturan direkt för kolla så dem inte gjort fel för jag beställde en bikini inte två.
Men nej på fakturan stod bara den bikinin som jag beställt med.

Så, well så antagligen har dem gjort fel.. hihi. Me aint gonna say anything :P Men bikinin va inte min typ, inte underdelen.. vill ha tunna eller knutbara band. Dessa va inte så bredda band men för bredda för min smak.
Så tänkte det kanske man kan sälja.. va fan lixom :P

Tyvärr ligger kameran fortfarande hemma hos sis så.. men hade endå inte tagit, tro jag ska visa upp min bleka otränade kropp.. haha neehee :P


Den jag beställde.
 

Och den jag fick med.



Och idag sålde P sin bil :( Goodbyye..snyft. Men han har tittat på en likadan BMW bara att den inte har all jävla utrustning som den andra hade invändigt.
Enda jag sa jag bryr mig om är gps.. lär jag inte få :( men iaf bra högtalare och bas i bilen.. säger man så? Den andra hörde jag alltid när P kom runt kvartert.. låg jag i soffan och bara "aah nu kommer han" hehe.

Sålde den till en ung kille (vissteee deeet) som kommer köra sönder den :( och tro han är skitcool. Haha


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0