8 januari - Zumba

Är det verkligen jag som är så jääävla kass. Men man har hört mycket om Zumba och hur bra och roligt det är. Tror jag absolut.. men att det skulle va så jäääävla enkelt som man de säger på tv.

Då är det väl jag som är en "vit tjej" (ingen taktkänsla alls för sådan dans) med två vänsterfötter. För jag fick veerkligen inte rätt på det.

"Basic".. kallar ni det basic, jag kallar det för "hur vanessa bryter höften". Vad fan ska resten av stegen som är mer avancerade göra med mig. Maahahah.


Min pojkvän va ju så snäll och fixade hem Zumba till mig för det verkade enkelt och bra.. bra är det nog men enkelt, hehe noo.. inte för mig i alla fall.. kände mig värdelös :( Är så så kaaaaaaass.. wäää. Trodde fan jag skulle va grym eller i alla fall någerlunda bra.  Men bitchslap in my face!!

Det är INGET jag skulle gå på kurs för, stå med andra.. det skulle bara bli en komisk show över mig och aldrig, om jag gör det igen, att jag gör det när min pojkvän är hemma och kan se mig.
Detta lär ske när bara jag är hemma, bomma igen alla fönster och släcka så ingen kan se mig.. haha.

Stackars mig.. min värld är raserad.. fan inte bra på mycket men jag har alltid trott jag endå är bra på
dans :( This sucks juuu!

//Out

Kommentarer
Postat av: Manella

Håller med dig, det är inte det enklaste att göra :O Jag tycker Zumba är roligt, det ger många skratt men det är minsann inte så enkelt när man väl gör det hehe..

2011-01-08 @ 15:20:05
URL: http://guldfiisken.webblogg.se/
Postat av: Sarah

det e skiiitsvårt! asså kom igen, att vicka på höften o skaka på axlarna e ingen grej men dessa hopp!?! OMG! Känner mig som världens tönt. & de säger att det e lätt för alla? snacka om att snacka bara för att sälja!

2011-01-08 @ 16:46:18
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0