Fransk manikyr

Jag älskar naglar, älskar att vårda och måla. Ha den fräscha och i snygg stil. Älskar göra fransk manikyr, antingen klassisk.. eller lägga på lite andra färger i tippen istället för vitt. Vitt med dlitter eller rosa och diamanter.. vad som.

Tycker det är så fint och utgör stor del av ens utseende. MEN jag har aldrig fattat de som gör fransk manikyr på TÅnaglarna. Skulle det se fräsch och snyggt ut??
Tånaglar ska inte ha en kant (vita delen) som också gör att naglar ser längre ut.
Nej fy fan.. tycker det är nasty :P Tånaglar ska se så naturliga och korta ut som möjligt anser jag.

Okej man kan använda helnagel lack i en synlig färg.. det är okej.. så länge tånaglarna är korta. Men jag tycker typ naturlig färg eller ljusrosa är finast på tånaglar.

Tånaglar med fransk manikyr är inte samma fräscha look som på händerna.. nej verkligen inte asså :P
Eller vad tycker ni?






//Out

Kommentarer
Postat av: Sofie

FULT som satan haha. men jag älskar att ha mina tånaglar i in färg, gillar typ korall eller någon annan cool färg. men korta ska de va. men färg ser välvårdat ut. hoppas du mår bra. haha kul, visste ej att du höll hemligt för ALLA, trodde det bara va i bloggen!! :)

2011-02-01 @ 21:26:08
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0