Tårar!!

Jag bryter ihop.. jag fattar inte att min underbara söndag, med ha mina kattungar äntligen hemma, kunde gå från glädje till så mycket tårar och förvirrande känslor.

Jag bryter ihop.. jag klarar inte detta.. inte efter att ha haft detta planerat i 3 jobbiga månader, genomgått så stor psykisk resa och haft tankarna inställt på detta.
Så rycks det ifrån mig med ingen förståeelse alls.. utan några vettiga svar. Jag fattar inte ens hur det kan ske så.

Fan fan fan.. jag har inte gråtit så här på evigheter och tror aldrig jag blivit bryten så psykiskt :((


Hur ska jag lösa allt nu.. allt det kostat mig psykiskt och måste jag göra om hela resan igen på ny kula? Detta som skulle bli glädje och en ny start.. fan ni fattar inte vad jag gråter.. faaan, det är inte verkligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0