13 januari - Tänk om jag kunde bära långklänningar

Har väl egentligen inte så mycket att säga. Jo egentligen har jag om jag ska dra upp allt som hänt i veckan men orkar inte.
Snabbt draget så har det bara varit jobb hela dagarna och sen fullt med ärende efteråt. Känns som det varit mycket som ska hinnas med och stress.

Men imorgon har jag BARA jobb att tänka på sen ledig för dagen och hela helgen, Hänger tyvärr inte med tjejerna ut i helgen (viiiiill) för jag får inte lov att dricka.. och nej.. jag kan inte gå ut och festa utan dricka. Jag är väl en mes.. men festande för mig är lika med alkohol i goda mängder som ger en kanon fylla och massa dans på golvet hela natten.. yeaah.
Så tar man bort alkohol för mig tar man bort hela festgrejen.. tyvärr :P

Och så får vi se om jag kommer ens hem imorgon. P åker till Gbg för titta på en bil. Så vet inte när han kommer hem igen, om han ens kommer hem med bil..  men silvrig, vill inte jag ha :( Haha.. nej men va fan.. jag vill ha svart eller vit (ooh vita ser så fiina ut) eller silver/grå metalic kan jag godkänna. Men okej då.. silver (gubbfärg) hehe.


Som jag menar.. den färgen va väl endå okej om man nu måste ha
silver.
Hittade den på blocket idag men P har ju redan köpt biljett upp till Gbg.
Mööh.



Och vet ni vad jag önskar, att jag kunde ha hellånga klänningar. Sådana tajta vid brösten men sen hänger tyget även om det är kroppssytt löst hela vägen ner.. riktigt sommrigt och fint.
Men jag är för kort och kompakt för det, tycker man ska va lång och slank :P


Ryggen är den sexigaste kroppsdelen tycker jag att visa bar, hihi




Och ja jag är nyvaxad.. ooooh :) Fatta så underbart när man låtit bli att vaxa sig på typ 9 veckor.. stod inte ut längre. Men nu "fight for fight" hihi.
Jävla tur hon vaxa på 5 minuter typ för gör så sjuukt ont.
"Tur du har mig" Ja jag kvider som fan hela tiden haha. Och jag håller med henne när hon sa att hon fattar inte andra ställen där det tar 20-30 minuter för en kund.. det är att tortera dem fan!! Och att använda remsor.. nej håller med henne där med om att dem ställena fattar inte alls.
Jag är så nöjd där jag går för hon har en teknik (vet inte vad det heter) där hon använder har något i händerna och sen lägger hon på vaxet och sen börjar hon, snabb som fan.. haha. Okej ibland har det känts som hon stått och småboxat på en.. men resultatet är super :D Och SNABBT :P

Ska duscha, fryser som fan. Och ja, hatar bussarna.. hamnade ute i ödemarken. Okej va gamla Ikea området, mot mölldedalskolen.. men endåååå. Helvete och gå i kylan nu. Men brossan hämtade mig :)


Oj det blev mycket endå :)  hihihi


//Out

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej hej :) ber om ursäkt om du inte gillar min kommentar, men undrar bara om du vill ha en personligare bloggdesign? :) kram

2011-01-14 @ 23:42:01
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0