Home

Hemma nu efter fått spendera hela långhelgen på sjukhuset. Dumma mig som inte åkte in tidigare, vet det inte är lönt tänka så men det är svårt.
Hade jag gjort det hade detta inte gått ut över min semester som jag sett fram emot så länge.

Tabletterna, alla jävla 100 känns det som, nu flera gånger om dagen är drygt. Blir trött, yr, småsmärtor i magen och ska ta dem i 10 dagar och så (även 3 dagar efter) måste jag tänka på ta det lugnt, inte va i solen eller någon alkohol.

Så hur kul blir min semester då, som va tänkt på lördag till Rivieran?

Nej nu är jag sjukskriven till nästa fredag så...Man får väl va glad att man blir frisk i alla fall. :)


För er som inte vet så, tydligen har min blindtarm varit infekterad.. vilket jag inte känt av, sen sprack den lite men bildade en varkapsel runt inflamationen för skydda att det inte spred sig i buken.
Och detta har jag gått med i 2 veckor. Har varit febrig konstant dessa veckorna, haft magsmärtor men trott det bara va kanske magkatärr.
Febern bara ignorerade jag.
Men i fredags sa min kille det räcker, vi åker in och kollar.. och ja så påbörjade hela skiten.

Även om jag dröjde så va det tur jag kom in så inte det blev värre i alla fall för till slut hade varkapsel också spruckit och då hade ett riktigt helvete börjat i så fall.


Har lärt mig en läxa i alla fall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0