Midsommar midsommar midsommar :P

Min midsommar, det man ska skriva om nu va? :P Men den va great i alla fall :) Fixade mig sen körde killen mig snabbt inom sis Evelina för lämna resväskan.
Sen gick hon och jag över till grannen vår sis Nadine, där Anncha och Elin med va. Så efter lite snack och någon drink så ringde jag killen, som va kvar hos hemma hos Evelina med hennes kille, bad han komma ut och köra oss till Maria.

Så när vi anlände fick jag se hennes nya lägenhet.. superfin :) Blev lite sugen själv på ha lägenhet och mer inåt stan.. inte direkt inne i men lite si så där nära.. som nobeltorget :P

Men samtidigt så vet jag om det positiva med hus och trädgård. Vi har jättebra hus egentligen. Men jag vet inte, jag har alltid tyckt om lägenhetskänsla och stan.
Jag är inte så mycket för hus som blir då ju utkanten av stan eller något, i något villaområde. Men även om jag fattar att det egentligen är "bättre".

Känns med som alla vill i slutändan vill ha tomt och villa (plus 2.5 barn, hund och volvo haha). Men det känns inte som mig.
Jo mig om du ger mig en grym, modern, stilren villa med stor tomt och pool.
Men bara vanliga "villa" livet har jag haft hela mitt jävla liv så.. jag är sugen på lägenhetskänslan. :P

För visst är lägenheter annorlunda i känslan inomhus än en villa? Menar egentligen väggar som väggar men att va i en villa och va i en lägenhet.. man känner skillnaderna. Många verkar då ju föredra villa men jag föredrar lägenhet :P
Och jag gillar gamla (nyrenoverade), med höga tak, öppna ytor.. dem har lite en annan stryktur som inte nya lägenheter har hehe.

Fan va inte detta jag skulle skriva om :P

Åter till saken. Vi äta, drack, snackade, dansade och hade allmänt kul. Evelina har bilder från kvällen som hon verkar va seg med lägga upp :P Så blir inte att jag lägger upp några nu hehe.. väntar på henne :P
Vill ha dem mest för visa bilder på min nya hårfärg :P

Sen drog vi ut till Harrys.. förutom övermycket folk och att mina nya högklackade skor hade förmågan att fastna som cement i golvet, hahah.. fattade verkligen inte.
Ni vet när det är klibbigt och skorna klistras fast? Asså mina verkligen faaaastnade. Hur kul va det, jag fick stå som en klumpig elefant och slitna upp fötterna från golvet.. hahah.
Men underlagen på skorna va lite annorlunda från vad skor brukar ha.. kanske därför?

Men ja så annars hade jag skitkul.. sen vid 04 kom min kille och hämtade upp oss och i bilen märkte jag att jag va lite för full, haha.. hatar den känslan när hjärnan inte hänger med bilen.. gaah.. så direkt hem i sängen och deckade :P


Well thats the story of my night :P Va mest underbart träffa alla som jag saknat under resan, saknat tjejsnack, tjejgalenheter :P

//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0