10 mars

Stänging idag.. ja alltid lika drygt men tänker att det är endå bara en "vanlig" dag. Tråkigast ha det en fredag som jag lyckats få två fredagar i rad (då ena fredag egentligen skulle varit min öppning).
Det är faktiskt tråkigt.. och imorgon en 17 tid.. känns som jag bara har den ena långa fredagen efter den andra. 

Alla andra dagar skiter jag i egentligen för dem är inte "speciella" men fredagen är ju sån mysdag då man bara vill hem tidigt hehe.

Crap också det är regning väder idag.. jag vill gärna va ute med barnen och därför tråkigt om det regnar, ger en mer efterarbete sen.. ooh

Nej nu ska jag borsta tänderna och snart dra. 

Fan det är redan mars.. bara jag som upplever att tiden går oehört fort? Mars.. asså, det är fan vårmånad.. härligt men guud vad tiden går =/


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0