22 mars

Tänkte blogga lite snabbt innan dax för dra till jobb. Stängning idag.. men va gör det, bara en vanlig tisdag så :P

I helgen va det lugnt, åkte med killen upp till hans föräldrars stuga i lördags. Han skulle hjälpa sin pappa sätta upp nya alarmet men jag tog med mig datorn.
För jag är inte direkt personen som bara kan sitta rätt upp och ner i en stuga och "njuta av naturen". Blir för rastlös, även om där är jätte mysigt :)
Men en kopp varm te framför brasan och datorn i knät passade mig alldeles utmärkt :P Hehe.. datornörd? Ja nog lite ;P

I söndags va det lugnt med, åkte in till stan, blev bara köpandes av trosor.. har någon jävla fix p trosor.. älskar det hehe och min kille får spel. Kan aldrig låta bli :)
Sen va vi hemma, kollade på filmer och mös.

Vår kära Bailey har skadat benet :( Vi kom hem förra tisdagen efter jobb och såg han haltade, jag blev helt orolig och sa att vi måste in till veterinären bara för i alla fall kolla som inget är brytet, som det tur nog inte va.
Hon sa det är bättre vi väntar några dagar och ser hur det blir istället för, eftersom olyckan va så ny, ge han lugnande och rönka.
Hon tyckte det va bättre vänta och förhoppningsvis blir det bättre så slipper han genom gå rönken. Och jag vill inte iheller proppa min baby med skit.
Så jag hoppas det ska ge med sig så vi slipper en tur in till veterinären igen. Bara min baby inte har ont, men han far som en skott hela tiden.
Veterinären trodde det va en muskelsträckning.. så bästa vore om han tog det lugnt men ja.. säg till en kattunge som har sin syster att busa med 24/7 att han ska ska det lugnt. Haha.

Nej ska äta frukost nu.. see ya.



Denna får mig att flabba för han ser helt sjuk ut.
Ligger och lutar sig mot min datorn.


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0