8 mars - Dåliga & bra nyheter

Dålig och bra nyhet på en och samma gång.

Dåliga: Killens föräldrar har haft inbrott i deras stuga, länsad på allt värdefullt :( Lik väl hade det hänt andra stugor där omkring och butiken Willys i närheten.
Suuck för sådana kräk. Dem hade till och med stulit med sig larmet.. vet inte om det nästan är ironiskt? =/
Och tanken på att andra människor har gårr runt och rotat igenom varenda vrå i ens hem, slitit upp allt och tagit ens värdefulla saker.
Örk, asså det är en creapy känsla veta något gått runt så i ett hus där man ska va trygg. KRÄK!

Braiga: Killens föräldrar har hyrt ett hus i Frankrike, nära Saint Tropez, minns inte stadens namn men så vi har blivit erbjudna att få åka dit i juni, själva. Hus med pool och allt.
Endå skönt kanske, en resa iväg ensamma han och jag.
Något som kan få en att palla dessa tråkiga rutiner när man vet något skoj ska hända lixom :)


Och ja.. vaxning på fredag.. fan inte vaxat mig på.. my goood.. 8 veckor. Haha. Min kille är för söt (varning intimt) bad mig gå och vaxa mig och jag bara "oooh så du bryyyr dig viiiist om jag är håriig mrr"
Han: "Neej det gör jag inte men jag vill bara du ska vaxa dig för då vet jag att DUU får lusten tillbaks och .. ja jag vill ju bara ha sex och vet du vägrar nu ju"
Maah haha.. okej så då bokade jag tid för vaxning.. vet det är jag som säger stopp och de är JAG som bryr mig :P

Män är män.. är lika mycket på en oavsett men oftast man själv som får nojjor eller kanske känner sig mindre sexig, men oftast så skiter killen i vilket :P


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0