Anonyma kommentarer

Varför måste människor när de kommenterar "negativt" vara anonyma? Det är fritt att kommentera och ha din åsikt bra som dålig. Men va inte anonym.
Jag har också suttit och läst bloggar och reagerat dåligt och vill va kräkig.. men sen skriver jag inget om jag känner att jag inte kan stå för det.
Ibland känner jag att jag kan stå för det eller ibland att jag inte kan stå för mina åsikter, att jag inte vill personen ska veta det är min åsikt.

Därför har jag många gånger hållt kommentarer inne för jag känner att jag kan inte skriva ut mitt namn och bloggadress (eftersom jag har en ju) till denna person.
Och då anser jag att denna person behöver inte ha min negativa kommentar iheller.
Och jag känner mig faktiskt feg om jag skriver en kommentar och inte kan stå för det. Jag vill inte vara en sådan person.

Och det är det jag menar med alltid vara ärlig med.. jag tycker jag alltid är ärlig.. inte att jag alltid säger alla mina åsikter och allt jag tycker, men det jag väljer att säga är sant i alla fall och jag kan stå för dem.
Kan jag inte håller jag käft.. och absolut inte "gömmer" mig.

Och ja, därför anser väl jag lite med.. asså kommentera vad du vill men varför inte ens våga skriva ditt namn? Varför ska du då ge mig din åsikt? Vad är den värd om jag inte kan veta vem det är från eller få chansen att svara tillbaks på den?

Och det är därför jag med låter min blogg vara öppen för kommentarer, behöver inte godkänna dem. Skriv va fan ni vill.. Det jag anser vara syftet.
Men ni, som är anonyna, kan åtminstonde stå för det. Är ju enkelt för mig att inte ens låta era kommentarer synas.
Men det är inte mina så inte jag som behöver skämmas över vara feg.


//Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis.man mådde väldigt dåligt efter den.men den var sjukt bra

2011-04-09 @ 10:32:50
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0