Fattar ni?

Tycker ni inte att detta är en konstig kommentar eller är det bara jag som tänker helt annorlunda?

Va en person som sa till mig när det dök upp en spindel och hon tänkte döda den och då sa jag nej, släppt ut den fan.
Då sa hon "Men du är väl inte vegetarian?"

Eeeh jag bara "eeh va?" Hahah "Nej är jag inte men jag har inte tänkt äta den?" Haha fattade noll typ för för mig va det helt ologisk tanke.
Vadå måste jag vara vegetarian om jag inte vill döda ett djur bara så där utan anledning? VILL man döda ett djur utan anledning bara för man äter kött?
Jag fick i alla fall inte ihop det.. haha. Och jag antog inte att hon trodde jag vill äta den.. eller? Hahah

Nej, om man tänker så.. jag vet inte, jag ser i alla fall ingen anledning till att döda ett djur bara för att. Jag äter ju kött men jag skulle inte döda ett djur bara så lixom.. bara för att.
Inte ens spindlar som jag är livrädd för. Är väl inte deras fel jag tycker dem är äckliga och får panik utav dem. Det kan inte jag straffa dem för.. nope.


Ooh kom någon film nu på någon tv1000 kanal som började med några tjuvskyttar som dödar de vuxna gorillorna och tar ungarna.. maah mina ögon :( Fast det bara är film så blir jag endå ledsen för vet ju att det händer på riktigt. Snyft.. ibland hatar jag människan.
Ändrade kanal snabbt för annars bara sitter jag och blir rasande och gråter.. fast det "bara e en film".


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0