Olika känslor.

Dessa tankar, dessa känslor. Jag undrar om det kommer gå över. Som det blev nu..visst en förbättring men jag förväntade mig mer endå tror jag. Känner så nu.
Och jag ska nog göra något åt det, jag klarar inte bara sitta och inte gilla det. Vet jag inte är nöjd, varför inte fixa det?
Det som oroar mig är att även efter den gången blir jag inte nöjd iheller.. men hur ska jag veta det nu.. hur vet jag att bilden jag har nu, får jag den så är jag nöjd, som jag hoppas på.
Eller får jag den så ändrar sig bilden och jag vill sträva efter annat.. så att säga, jag kommer aldrig bli nöjd. Då är det ju inte fel på bilden..det är fel på mig.
Men hur vet jag?

Äsch.. svammel..

Vill ha sommar och en underbar klänning som jag hittat. Ska fan börja köra med hellånga klänningar.. muhaha. Nej men jag är antingen för kortkort eller hellångt, hatar allt där imellan, passar inte mig :P
Och hellånga kan va sexiga.. helst i tub som denna :)



//Out

Kommentarer
Postat av: Sarah

jättefin!

2011-03-27 @ 15:23:32
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0