2 mars

Jag behöver komma bort. Jag vill göra något nytt för en stund. Less på detta med jobb-helg-jobb-helg. Och en helg som går fortare än man hinner blinka.
Trött på att se samma miljöer hela tiden, göra samma saker hela tiden.

Längtar efter en händelse/upplevelse som ger en kick för allt är bara rutiner hela tiden. Det är nog därför jag är så sugen på ALLT.. herregud jag va tillochmed sugen på.. ULLARED.. hahahah.. jag Ullared, första gången jag va där sa jag det va sista gången med.
Nu är jag sugen på det. Tror jag bara har sånt desperat behov av att jag vill bort, göra något som inte har med rutinerna att göra.

Nej asså allra bäst hade varit en resa utomlands... ooh

Tack och lov för mina underbara sötnosar.. dem för gyller min vardag, även om jag bara ser dem på helgerna nu :(






//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0