23 maj

Är så jäkla trött idag. Nu tycker jag det får bli helg igen :P

Helgen rullar på sjukt fort. Fredags va det mys i soffan med P sen lördags en utekväll med tjejerna. Förutom Evelina som åkt till Kreta :)

Blev nervös igår när jag hörde vulkanen på Island fått utbrott igen. Orolig det ska bli värre. P säger jag inte ska oroa mig för det nu för 3 veckor kvar tills vi åker, men 3 veckor är ju inget om något större händer eller vindarna drar det ner hit.

Fan gör man då, inställd på en semester som inte blir av? Nej nej så tråkigt. P bara "ja men värre för din syster hon har redan åkt"
Och jag: "Exakt hon har redan åkt, fan hellre fastna där nere än här fan juuu" :P

Nej fan sett fram emot denna resan nu till rivieran, koppla av i mina fina nya långklänningar :) så positiva tankar.

Sen har tydligen äntligen mina saker från usa kommit, yes :) Fintfint med wedges skor till långa klänningar hehe.. får hoppas dem passar bara, får se och testa dem när jag åker hem på fredag.



På Whoops för 399kr. Billigt ju, för va den affären tycker jag.


Och ja idag så fyller min bejb år.. gamling gamling :)

//Out

Kommentarer
Postat av: atjo

Hur kommer det sig att du opererade brösten? Nu är de ju ENORMA! =) inte för att man klagar när man ser dem men man blir lite fundersam.. kanske inget du vill berätta, hängde de så mycket pga storleken?

2011-05-23 @ 21:29:18
Postat av: Malin

Älskar också den låten! Ne-yo är bra i alla låtar han är med i. så himla skön stil och röst!



Snygga klänningar :)

2011-05-23 @ 22:05:07
URL: http://emaelien.blogg.se/
Postat av: atjo

Haha jag tycker inte de är enorma. Nej mina bröst hängde inte innan, så jag har inte gjort ett lyft.. utan bara förstorat. Men naturliga bröst har droppform, jag ville ha lite mer volum upptill, inte basketbollsrunda.. men bara lite mer fyllnad upptill :P

Storleken är inte värsta skillnaden på tycker jag.

Är inget som skriker på min kropp, skulle kunna ha större enligt min smak :P

2011-05-24 @ 06:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0