Förtrollad av det.

I Eslöv finns väldigt många fina nybyggda hus. Jag älskar egendesignen på husen som de som bor där valt. Den moderna geometrin som ofta använda och stora fönster från tak till golv, öppna ytor tycker jag är fräscht och snyggt... MEN gamla hus, de från 1900-1940 talet har en vis klass över sig.
De som är byggda för rika familjer.

Dem är skitsnygga och oftast så fina detaljer på huset. Finns många sådana här med i Eslöv. Finns ett jag kört förbi många gånger men gick förbi det idag.. asså oooh det är så vackert.
Jag kan se hur de fina människorna osm levde där gick runt i sina fina kläder, hade sina fina bjudningar i trädgården.


Det har en charm nybyggda hus inte kan få.. hehe, in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0