Frisörtime imorgon

Vilket väder som ni märkt va :) Men envis som jag är har jag gått hela dagen med en tunn kofta.
Varför?
För jag vill inte ha fula solbrända ränder. Jag hatar det verkligen, så ska man ha kanske ett tublinne så har man jävla vita streck efter linneband.. uff örk uff :P
Så hellre lite varm än fula ränder :P

Jag vill ha en jämn och ganska mild solbränna.. jag har helt tappat detta med va jättebrun.
Tycker faktiskt inte det är snyggt.
En lätt gyllenbränna tycker jag ser mycket frächare och "stilrenare" ut :P

Speciellt på mig som är ljustonig hela jag. Och på tal om det, imorgon ska jag till frisören, färga håret.
Inte färgat utväxten sen mitten av november.
Men jag velar mellan om jag ska köra en helblondering igen.. för av någon anledning så gillar jag heltblont hår.

Eller om jag bara ska slinga utväxten.. så jag får en blandning mellan mitt råttblonda :P och ljusblont. Men resterande av mitt hår är helblont så då vet jag vilket lång arbete det kräver innan hela håret når slutresultatet.
Men det skulle ju se helt klart bättre ut att slinga det blont, om jag vill ha kvar mitt naturliga i, än bara låta det växa på utan slingor.. har ju en jävla dryg kant nu på ca 10cm.
Så det lär ju se bättre ut slinga så det inte blir så markerat muhaha.

Men känner med, men tänk så passar jag inte i att ha det slingat.. blont hår är lite av min "trygghet" alltid haft det ju :P

Men får se vad frisören säger imorgon också :)

//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0