Inte igen!

Det är fan asså att jag lyckats igen bli sjuk till helgen. Detta året är inte sig likt, så "mycket" sjuk som jag varit detta året motsvarar all sjukdom jag fan haft på 10 år.

Aldrig den som är sjuk, men detta året känns det som jag hamnar i feber hela tiden. Haft det 4-5 gånger.. och för mig är det MYCKET.

Jag vet inte om det är för detta året har varit mycket mer stressrelaterat och omvälvande. Haft mycket energi och tid som lagt på vissa saker.
Och det tar mentalt.. nästan ett nervvrak av det och också att det är inte över än.

Jag vill bara ha det över, jag vill bara känna mig tillfreds. Trodde aldrig när jag började den resan att den skulle va i sån berg-och-dalbana.
Aldrig känt mig på det sättet inombord så som jag ofta gör nu. Jag saknar den jag "va" innan hela detta började.

I alla fall så har radion äntligen börjat spela min FAVVOlåt.. lyssnat på den konstant i två månader typ. Det är en låt jag kan höra om och om och om igen.. och gör jag också.. så när jag hörde att den äntligen kommit börjat spelas i radion.. den får gärna spelas sönder :))
Fullkomligt kär i Ne yos rena röst till Pitbulls musiktyp.. klockrent hihi



Saknas bara denna. En favorit med :)
Det borde spelas mer balkanmusik i Sverige


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0