När man bara vill ha och ha ;)

Hittade lite på HM som jag beställde hem. Väntar redan på några saker från USA men verkar ju ta en jävla tid asså.
Jag har fått återfjong på rosa igen känner jag och så wedges-skor. Blivit så jävla bekväm av mig men älskar samtidigt högklackat.
Då är ju wedges perfekt :P Bara tycker det är lite utbud gär i sverige på dem, oftast bara tantmodeller :/

Dessa beställde jag i svarta, ville ha dem rosa egentligen men slut :(




Sen ett rosa linne i storlek M, vill ha dem stora och pösiga vid bysten (ooh vad fint ord haha) sen kan man bara köra en knut vid midjan eller så :P



Och ett par puderrosa sandaler, hur söta som helst, haha :P
Fått rosafjong säger jag :P




Ännu mer rosafjong.. dessa om de funnits i min storlek.. asså lätt hade jag velat ha dem.
Eller i turkosa, min favoritfärg ;P



Nej nu får det räcka, blir helt tokig här...


//Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0