Skitcoolt :)

Måste bara visa en skitcool sak jag fick av en kollega på jobb. Jag går ju alltid i linnen och kläder som INTE har fickor, hur ofta har ens tjejkläder det?
Så jag lägger mina nycklar på jobb typ lite här och var, mest ovanför skåpet.. kan ju inte gå runt med dem i handen :P
Och hon fick väl lite spel på det.

Men jag så totalt diggar det jag fick av henne och kommer alltid ha mina nycklar på mig nu :P





Så nu ska jag ut och gå en runda i mitt slitna linne och söndriga leggings som min kille mobbar mig för, fattar inte hur jag kan gå med dem till jobb.
Men kom igen vem bryr sig.. och redan hål så dem kan jag fortsätta slita på.. inne på mitt tredje nu ;)
Som jag säger på jobb "jag varken duschar håret eller bytar kläder.. är ju en smutsig kackerlacka :)"
Så mycket bryr jag mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

ingen fara :) har raderat kommentaren helt! Så får du behålla den privat hehe.



förstår vad du menar, absolut! Finns många odrägliga människor men det finns det ju oavsätt vilken dag det är. Sen att fler samlas i t.ex. lund på valborg gör ju att många idioter dras dit! Men jag märkte inte så mycket i alla fall och vi hade en sopsäck bredvid oss som dom som arbetade i parken tog och bytte ut med jämna mellanrum ;)



Finns alltid blandat med folk, även i malmö. Så som du skrev i ett annat inlägg så gillar jag inte malmö heller. Går sällan ut! Mer än när jag har abstinens typ. Vilket blir vart annan - tredje månad!

2011-05-21 @ 14:42:22
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0