Ta bort min blogg?

Funderar på ta bort min blogg. Fan ska jag med den till. Man har aldrig något roligt att skriva, jag orkar inte sitta och skriva i varje inlägg vad jag gjort, vad jag ätit.. blaablaaa... who gives a fakk :P

Men det händer ju inget direkt roligt i mitt liv.. något smaskigt att dela med sig ;)
Och sen har jag inte en aning om hur man gör sin blogg fin, egen bakgrund och sånt, pallar inte lära mig.. inte värt min tid :P
Och jag är sämst på ta bilder.. och vet ni varför.. för jag ser 90% utav min tid alltid ser för jävligt ut.
Kul lägga upp bilder på det.
Men jag är ingen person som sminkar mig varje dag. 
Jag jobbar på vardagen ju.. och jag sover hellre än sminkar mig. Jobbar med barn, ska jag va fin för dem?
Och slänger på mig något jag inte är rädd om..
Jag bryr mig verkligen inte på vardagen då något speciellt inte händer.. känner mig själv endå och vet hur "bra" jag kan se ut så har inte behovet att visa det varje dag :P

Så därför känns det inte kul ta bilder och slänga upp mig när jag är all de la luffare hela jävla tiden :P 
Därför jag känner att min blogg är skittråkig

Fattar inte iheller hur man orkar sminka sig varje dag.. är det bara jag som tycker sminka sig är sjuuuukt trååååkigt?
Asså det är skönt efter man är färdig ju.. men att stå där och dra på mascara osv.
Jag vet det inte behöver ta lång tid, min sminkning går själv på 10-max 15min.. men det är endå dryyyygt :P

Jag går hellre ful, hihi. Och man vänjer sig med.. små saker som åka upp till stan, sminkar man sig varje dag och syns bland folk med smink så blir det väldigt svårt att sen inte vilja dra på sig smink om man ska iväg.

Men som jag, jag kan skita i vilket oftast.. ska jag bara upp snabbt so whatever för jag är van vid va osminkad.. och om någon ser på mig och tycker jag är ful?
Känner att mina fördelar av att gå osminkad (sova längre, slippa bli uttråkad av sminka mig, slipper tvätta av sminket på kvällarna när man bara är så där jääävla trött och vill sova) överväger än om någon tycker jag är ful.. för jag bryr mig verkligen inte.. jag är ju ful utan smink.. hahah..kanske också med ;) så inget jag gråter för ;) hihihi.

Men i alla fall, funderar endå på ta bort min blogg.. för den är fan skittråkig :P

Dax för jobb.. planeringsdag idag.. Så nu vet ni det.. spääännande daaaag.. noooooot, fast jag ska mysa med katterna sen.. extra spännande.. haha.
 
//Out

Kommentarer
Postat av: Manella

Jag håller med dig om detta med sminket, man behöver inte sminka sig varje dag, inte heller om man bara ska ut för att handla osv.. Man är naturligt fin utan allt smink, själv sminkar inte jag mig varje dag, det orkar jag inte med..

2011-05-09 @ 19:33:54
URL: http://truestoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

När man är bekväm känner man ofta så att man inte orkar sminka sig..

Alla passar inte utan smink och det är absolut inget fel att man vill vara fixad varje dag, tycker personligen att man ser vaknare och färshare ut med smink.

2011-05-13 @ 16:56:29
Postat av: Vanessa

Hehe nej sa inte det va fel :)

Och om man passar utan smink eller ej är nog en smakfråga..

Men jag ser förjävligt ut utan smink enligt min smak men jag vågar endå gå utan smink.

Det är ju inte jobbigt gå utan smink om man känner sig snygg utan..klart man är bekväm :P



Men jag känner att jag accpeterar att jag är ful utan smink.. jag är inte den som tar allt så illa vid.

Känner inte jag måste se snygg ut varje dag.. jag är ful utan smink.. and so? Dont care :P

Därför jag på så sätt blir bekväm för det bekommer mig inte, vet jag är ful och tar det för vad det är :P

Man måste ju ha lite självdistans.. tycker det är sjukt löjligt med tjejer (och killar) som måste fixa sig ALLTID innan dem går utan för dörren.. varför är det så viktigt att andra ska se en som snygg?

Skiter iaf jag fullständigt i vad andra tycker :P



Och klart att man tycker sminket fräschar upp..thats the point :P hade smink inte funnits hade vi inte haft de skillnaderna att jämföra med och sätta nivåerna på. Hehe

2011-05-13 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0